Навички, без яких не обійтися у майбутньому
Світ стрімко розвивається і дуже страшно дивитися на ті зміни, які зараз відбуваються? Багато слова вам здаються нецензурними з боку молоді? Розберемося з потрібними навичками, які зараз важливі як ніколи.
Новий світ – нові правила. Дуже хочеться не губитися в незрозумілих професіях, словах і термінах? Тоді час прокачувати нові навички, щоб не бути затребуваним фахівцем в найближче десятиліття.
Топ – 5 навичок для нового світу
Онлайн – сервіси
Стрімко розвиваються підприємства переходять на роботу з сервісами типу Google Docs замість звичного для всіх «Ворда». Старі добрі флешки вже починають замінювати хмарні сховища і файлообмінники, таск-менеджери замінюють стандартний паперовий блокнот.
Стає страшно тому, що все це нагадує навчання бабусь і дідусів користування мобільним? А слова «Сбербанк Онлайн» змушують діставати валідол?
Боремося з наростаючим шоком і йдемо освоювати нові сервіси та онлайн-інструменти, щоб вони стали частиною вашої життя. Тоді до реальності і майбутньому ви будете підготовлені.
Тайм – менеджмент
Кажуть, що це поняття явно не для сучасного світу, але взагалі, роботодавці воліють активних продуктивних і організованих працівників, яких не потрібно спеціально «мотивувати» до роботи і постійно телефонувати з питаннями і претензіями.
Кандидати на роботу відбираються всі частіше за такими критеріями:
- Вміння організовувати свій час;
- Вміння розподіляти завдання;
- Відповідальність до строків виконання роботи;
- Бажання працювати ефективно і на результат.
З простими порадами тайм-менеджменту для всіх можете ознайомитися в нашій .
Письмова грамотність
Коли треба бути постійно на зв’язку, активне використання месенджерів, пошти та соціальних мереж текст стає «обличчям» співробітника або компанії. Вміння вести листування, комунікувати, формулювати думки вкрай важливо.
При веденні листування та спілкування всередині компанії допуск письмових помилок ー моветон.
Письмова грамотність покинула вас після випуску з інституту? Починайте більше читати, розширюйте словниковий запас, так ви ще й залишите на підкірці пунктуацію і написання слів.
Хочеться швидше і легше? Користуйтеся корисними сервісами перевірки орфографії – цей сервіс допомагає перевірити синтаксис, лексику і пунктуацію. Загалом, максимально продуктивно допомагає і рятує, коли не хочеться морочитися з перевіркою.
Ведення ділової переписки
Можливо ви запитаєте, а в чому різниця з попереднім пунктом? Принципова. Письмова грамотність вкрай важлива, але розрізняти різницю між листуванням по пошті і в месенджері на сьогоднішній день для багатьох працівників досить складно.
Вміння формулювати свої думки в форматі ділового листа ー нова задача, якою повинні володіти сучасні співробітники.
Раніше було популярно писати в листі море додаткових «реверансів» типу: «З повагою. », «З вдячністю» і т. п. Зараз на це вже немає часу, важливо писати коротко за фактом, тим не менш зберігаючи субординацію.
Самонавчання
Закінчити ВУЗ і отримати диплом, мабуть, не так складно, на скільки важко займатися самонавчанням. Уявіть, що у вас і так робочий день 5/2, а у вихідні замість відпочинку потрібно ще додатково навчатися потрібним навичкам.
При проведенні співбесід все менше дивляться на дипломи Вишів. Частіше привертають увагу вироблені навички, які будуть корисні в роботі. Без уміння організувати своє самонавчання великих результатів у сучасному світі досягти дуже складно.